Eseesega, lelei ma le le lelei i le va o le carbon steel ma le uamea.

E pei ona tatou iloa uma, o loʻo i ai le tele o ituaiga uʻamea i luga o le maketi i le taimi nei, e pei o le carbon steel ma le stainless steel, lea e masani ai i tatou, ma o latou foliga e foliga tutusa, lea e le mafai ai e le toʻatele o tagata ona iloa.

O le a le eseesega i le va o le carbon steel ma stainless steel?

1. Eseese foliga
u'amea uamea e aofia ai le chromium, nickel ma isi metals, o lea o le foliga mai o le uamea stainless e siliva, lamolemole ma e sili ona lelei iila.Uamea uamea e aofia ai le kaponi ma le u'amea u'amea, o lea la e lanu efuefu le lanu o le uamea carbon, ma e sili atu le talatala nai lo le uamea.
2. Eseese tetee corrosion
O u'amea uma e lua o le carbon steel ma le uamea.Ua tatou iloa uma lava o le a fa'ama'i lemu le u'amea pe a fa'aalia i le si'osi'omaga, ma i'u ai i le ele o luga.Ae afai e faaopoopo le chromium i le uamea, o le a tuʻufaʻatasia ma le okesene e sili atu nai lo le uʻamea.O le umi lava o le chromium o loʻo i luga o le okesene, o le a fausia ai se chromium oxide layer, lea e mafai ona puipuia saʻo le sila mai le faʻaleagaina ma le pala.O le anotusi o le chromium o le carbon steel o le a maualalo foi, o le mea lea e le mafai ai e se vaega itiiti o le chromium ona fausia le chromium oxide layer, o le mea lea o le a sili atu le tetee o le uʻamea o le sila nai lo le sila carbon.
3. Eseese ofu tetee
O le uamea kabone o le a sili atu ona faigata nai lo le uamea, ae o le a sili atu le mamafa ma le palasitika.O le mea lea, e tusa ai ma le ofuina o le tete'e, o lona carbon sila e sili atu ona la'ei-tetee nai lo uamea stainless.
4. Tau eseese
I le faagasologa o le faia o u'amea u'amea, e tatau ona fa'aopoopoina se aofa'iga o isi u'amea, ae o le uamea carbon e matua'i ese lava mai le fa'aopoopoina o le tele o isi u'amea, o lea la o le tau o le uamea e sili atu le taugata nai lo le sila carbon.
5. ductility eseese
O le ductility o le uamea stainless o le a sili atu nai lo le carbon uamea, aemaise lava ona o le ductility o le uʻamea stainless e fai si maualuga, ma le ductility o nei elemene e sili atu foi, o lea o le a sili atu foi le ductility o stainless steel.O le carbon steel e itiiti ifo le nickel, lea e mafai ona le amanaʻia saʻo, ae e leaga le ductility.

Tulaga lelei ma le le lelei o uʻamea uʻamea ma carbon steel.

1. I tulaga o le maaa, uamea carbon e sili atu le faigata nai lo uamea.I tulaga o le faʻaaogaina, o le uʻamea uʻamea o le a sili atu ona umi.

2. Ua fa'aaogaina lautele i le olaga faaleaiga.E mafai ona faʻaaogaina e pei o umukuka countertop, faitotoa kapeneta, ma isi. Ae e le talafeagai mo meaai.u'amea lamolemole o le a maua ai le oona oona pe a vevela.

3. O le tau o le carbon steel e maualalo ifo nai lo le uʻamea uʻamea, ma e faigofie foi ona gaosia, ae o lona le lelei o le carbon steel o le a avea ma mea vaivai i le maualalo o le vevela, ma e faigofie ona leiloa lona malosi mageta i lalo o le faʻaogaina o le mageta.


Taimi meli: Sep-27-2022